Godmorgon!

Guh vad min blogg blivit trist på sistone. Jaja får väl se om man orkar ta tag i det eller inte. Den som lever får se. Men mina dagar består uti att jag gå i skola, har prov här och var, övningskör, är med mina vänner och ser på serien Vänner, för tillfället.




Grattis Emmy i efterskott! Klart du är värd en bild på min blogg:) Du är BÄST!


Nå igår så drog vi till Eggy vid 21. Så satt vi där och drack. Jag tänkte inte dricka men så fick jag dricka av Emmy och Fifi. Hehe vissa var ju redan på lyset då man kom till Eggy!
Nå sen lite efter 22 drog vi in till stan. Träffade Henke, så Emmy blev glad. Så drog vi till CLEO då dom öppnade vid 23. Jag träffade Tina!:D Mycket angenämt!
Jag och Fifi fick ut EM på dansgolvet, helt jävla otroligt!:D Hade massa som var efter oss där på golvet med. Jobbigt med sånna! Jaja bara gilla läget.

Haha redan vid 1 så blev vi trötta! Så vi drog väl till MAX redan vid halv 2 skulle jag tro. Jag tror aldrig jag gått från krogen så tidigt nån gång?! Nåja nån gång ska väl bli den första antar jag.
Jag var hemma redan 2.50(!) och somnade direkt jag la huvudet på kudden.



Idag skiner solen! Undra hur många grader det är ute? Nå jag borde ta med mig kameran ut och fota lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0