Fredag ger mig sommarkänslor!

Det blev att dra på picknick med älskade Emmy efter skolan!:D Vi tog cykeln och satte oss på en kulle på Porsön:) Vi käkade lite potatissallad och kall korv:) Det blev Emmys hemgjorda chokladbollar till efterrätt tillsammans med åsets första jordgubbar!:D ÄLSKA!Underbart gott må jag säga:) Vi satt i solen och njöt av värmen.
Blev lite bilder med:) Men vi tog de flesta bilderna med Emmy kamera. Gillar inte min kamera. Till och med den förra var bättre om den inte hade vart trasig.

Näe om man ska sova, sla springa Statsmaran om 10,5 timmar:P
Slänger in tre bilder:)







Fler bilder kommer då jag fått dom av Emmy. Ska påminna mig själv att installera PS på denna dator med:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0