Grattis till mig i efterskott;)

Jag hade namnsdag igår:D
Nå igår var man ju ledig så sov till klockan 1:S Sedan gick jag på en en två timmars promenad! Kändes helt underbart!:D På kvällen åt jag grillad flintastek! Favoriten på sommaren:)
Förresten träffade Linnea på vägen när jag gick. Hon sa att det är bästa tiden nu. Det är varmt (20 plus grader), inga mygg:)
På kvällen drog jag och Emmy till Max, blev en turkiskpeppar glass, för min del. Vi såg förresten Gry Forssell;)
Sedan drog vi till Markus som för tillfället bor på Hertsön. Där bjöds det på te och kaffe. Blev lite gitarrspeland och så fick vi se på lite bilder.



Vi hämtade upp Verran och Angelica så drog vi till Lövskär. Sedan till Bergnäset och snurrade:) Jag får ngest då jag bara kör runt och slösar upp massa bensin:S Men vi fick se massa snygga hus!:D
När jag skjutsade hem Emmy sist så såg jag en jag känner som liftade. Tänkte att det var bättre att jag plockade upp henne än att någon äckel skulle göra det. Skjutsade hem henne och sedan drog jag hem! Var hemma halv 3 på natten.



Nu ska jag njuta av ännu en ledig dag. Ska dra till stan och spendera pengar med Emmy. Ikväll blir det bio med Verran:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0