Spännande

Idag har mina kläder jag beställde från HM kommit. Ska fara och plocka upp paketet innan jag drar till bion:) Spännande!:D Undra om man kan ha på sig nått av de imorgon då man ska ut?

Så jävla skönt att ha gjort klart näringsläran. Vi redovisade idag, vart rätt jobbigt att lyssna för alla hade om samma änmen typ. KUL, NEJ! Nå gick väl som det gick nu väntar jag med spänning till nästa torsdag då vi ska ha betygsprat i ämnet.
Igår fick jag förresten veta NK betyget, och det var inte fy och skam sån tur var. Richard har vart en jätte bra lärare! Hoppas jag har honom i NK-B kursen med:)

Näe nu ska jag kirra på mig nå lyxiga kläder, fixa håret och kanske måla naglarna:)


Kika in här och skriv på vettja! Det har jag gjort:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0