T-day

Titta så sött!:D

Igår trodde jag seriöst febern skulle komma. Men jag tog en ibumetin så det gick bort. Så jag mådde bara bra när jag for till skolan med Åsa i morse. Sen på Näringsläran börjar jag frysa och svettas om vart annat. Drack två stycken 50 cl flaskor med vatten! Och nu har jag precis druckit en till. Jag dricker för lite vatten i vanliga fall med dock.
Nå men for hem och stack till Helmer's. Fick steka lite fläsk. Det sprätte fett så trodde jag skulle få massa brännmärken på armen. Sedan fick jag tjorva en massa med en maskin som jag skulle ha till att tärna potatis. Hade typ gått fortare att tärna för hand:S Nå sen blev det att råsteka den lite.
Sedan så åt vi lunch, stekt palt, och så bröd och så tog jag lite ananas. Tror det var färsk ananas till och med. Asgott!:D

Nå men nu sitter jag här och skriver medans jag lyssnar på frän musik;)
Ikväll ska jag inte göra nått. Bara vila tror jag:) Hade dock viljat inviga mina nya stavar jag köpte i måndags. Men tror inte jag vill gå ut och anstränga mig. Vill inte ligga med feber hela helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0