Aha

Ojoj det har hänt massa sen sist! Eller jag har gjort en massa känns det som:D I lördags så var jag och Enmy på stan och brände upp massa pengar. Det blev en hightechlighter från MUS, ett nagellack från Viva la diva, ett linne och sockar från H&M, present till Dandra:) Och biobiljett till SEX AND THE CITY 2! Och ja just ja, fick mig ju en film med, Step up. Har hört att den är bra har itne sett den än. Faktum är att jag inte vet vart jag satt den?! Hmm...


Nagellack från Viva la diva nr 116 och hightechlighter från Make up store, Venus.



Fy satan så jag längtar! Det blir med Emmy och Verran denna film kommer ses!


Nå sak samma sedan i söndags så for jag och Emmy till Nemisel till Dandra. Där bjöds det på tacos, tårta och massa annat gott. Hon fyller nämligen år på onsdag:D
Blev att åka en cool gammal bil! Ni vet en sån där snygg lång, gammal och snygg bil!:D Haha jag vet inte nå märke eller årsmodell tyvärr:(


Mikael Björklund, årets kock 2000

Imorgon ska vi vara i köket tillsammans med årets kock 2000, Mikael Björklund!:D Känn på den! Fy satans så kul! Ska suga upp allt han säger som en svamp!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0