Valborg 2010

Hejsan! Nå det har ju hunnit vara Valborg 2010. Och den spenderade man hos Tessan i byn. Inget slår dock förra årets Valborg men ja.
Nå for dit vid 17 tiden. Började fixa oss och tjorva på. Sara skulle ju ha kommit men blev inte så. Så det blev bara jag, Tess, Anton, Rebecka och Evelina. Eller senare mot natten kom Emma med:)
Nå vi grillade på elgrillen inomhus. Bara för att vädret sög. Usch!
Nå maten blev god:)
Det blev lite watermelon och många snapps. Haha vi dansade och försökte hålla igång. Men jag och Tess blev trött redan vid 23 tiden! Haha! Men vi gick inte och la oss förrens vid 2 tiden. Nå men jag och Anton stod på en stubbe och härjade med;) Så lärde han mig breakdance och jag hade en ovanligt röd tunga;)
Ja that was that! En trevlig fest med trevliga människor:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0