En lugn fredag

Idag har jag haft en trevlig fredag:) Skolan var rätt chill, fick träffa Mallan som vart sjuk de senaste dagarna. Så he var som awesome att träffa henne;)
Sedan har jag valt ett par bågar så nu ska man bara vänta på att glasen ska komma!:) Saftigt pris på glasögon men what to do? Se måste man ju som!:)

Sedan idag gick jag på stan med Mallan, EM och Verran. Dom två sistnämnda och jag gick och fikade på Bo's. Alltid trevligt, var as länge sen jag var ute och tog en fika! Verran var tvungen gå rätt fort tyvärr. Men jag och Emmy satt kvar ett bra tag. Flera han typ komma och gå! Aja det var bara trevligt att ta igen lite tid med henne. Vi har ju inte setts på typ... en och en halv vecka?!

Sedan gick vi lite på stan. Och jag var tydligen inte den sista som inte visste att Bik Bok hade bytt lokal! Haha. Och när i hela friden tog Åhlens bort sitt cafe?! Haha bra att man hänger med i svängarna!;)

Så till middag har jag ätit plankstek med oxfilé. Men jag tycker det där var lite överskattat? Oxfilé så dyrt, då går det ju lika bra med fläskfilé tycker jag:) Haha:)

Nåja nu ska jag se lite serier.
Jobb imorgon hela dagen och natten!
Tjing!


Kommentarer
Postat av: Emmapemma

va?! har åhlens tagit bort sitt café? när då?

2010-11-27 @ 11:31:18
URL: http://emmasjonsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0