Gammal kärlek rostar aldrig



Det blev en lång natt för mig och Verran. Vi började pyssla med lite bilder och album. Måste verkligen införskaffa lite nya pysselgrejer.
Förr i tiden så var det enda jag gjorde var att pyssla. Typ med trolldeg, cenitlera, filttyg och andra tyger, brodera, rita, klistra och allt möjligt!
Jag fattar inte att jag har tappat bort min fantasi på vägen in i vuxenlivet. För vem säger att man måste sluta bara för att man blir vuxen?
Nej nu ska det bli ändring på detta! Det där gjorde att jag kopplade av och min fantasi var bättre än den är nu!
Dessutom kan man göra otroligt fina presenter att ge bort med.
Så måste till stan och införskaffa mig guld och silver pennor och massa annat!:D


Kommentarer
Postat av: Veronica

Ta bort bilden!

2010-11-07 @ 21:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0