I made it!

Idag innan jag skulle fara och jobba på Elit så var jag sjuktligt nervös. Dels för att jag skulle servera med fat, dels för att jag var tvungen att köra trehandsgreppet och dels för att jag hört lite hårda ord om chefen där.
Jag ville bara dö. Men jag bet i det sura äpplet och det visade sig att det äpplet inte var så surt ändå. Det var snarare sött!:D

Det gick rätt bra att severa:) Dock så blev vi ont om folk så vi fick ringa in Tina från klassen. Och jag kan säga man blir mindre nervös när man har någon man känner vid sin sida.
I alla fall chefen var ju hur trevlig som hellst och allt var jätte bra!:) Har dock ont i armarna nu! Men sånt får man ta.
Vi hade ca 200 pers om inte mer som skulle äta förrätt, varmrätt och dessert:) Det var en firma fest och haha jag kände en av gästerna!:) Så det var lite kul med.
Nå ibland kan man ha så fel. Men jag är glad att jag blev possitivt berörd av denna kväll än att jag inte alls gillade det.:)

Nu ska jag se Ensam mamma söker!
Godnatt!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0