Idol

Platserna vi hade igår var verkligen dåliga. Dom hade stolar som stod på golvet och scenen var inte upphöjd. Så jag och Johanna såg typ inget. Platserna längst bak på läktarna, som förövrigt var dom billigaste platserna,där såg man ju hela scenen. Så platserna var under all kretik ska jag säga er.
Sedan så vare väl helt okej. Alla som gillar Olle, förlåt, men han sjöng inte alls bra. Bättre lycka nästa gång kanske? Dock så tyckte jag Elin var bra men hon fick ju lämna Idol tyvärr.

Det blev mycket dötid att slå ihjäl igår med. Men det fanns lite tävlingar och sånt man kunde roa sig med. Det var ju bra det i alla fall. Så nu kommer jag till kvällens höjdpunkt! Vi fick goodiebags!:D Haha en påse med olika Läkerol sorter och en påse med en penna, block och en mössa. Mössan är otroligt stor dock, haha!

Just ja insläppet var rätt dåligt med. Ni vet alla ska ju knuffas. Så småbarnen klämdes ju. Alltså man kan ju inte ha ett sånt system?! Sjukt!
Aja så vare i alla fall. Jag somnade direkt jag kom hem i alla fall;) Och smart som jag var så glömde jag kameran hemma, haha!


Idolerna med Andreas Karlsson i spetsen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0