I'm crazy but you like it

Igår gick jag och la mig före tio. Sedan vet jag att Emmy ringde och hon sa nått som hade hänt på jobbet. Kommer inte ihåg vad det var dock. Och då hon ringde var klockan typ tjugo i elva eller nå. Haha!
I alla fall så har jag sovit till klockan nio i morse! Efter elva timmars sömn tycker man ju att man bör vara pigg men jag var ändå trött när jag vaknade.

Det blev några timmars jobb denna lördag. Och kommer inte var ledig nån helg på en månad frammåt. Så har jag skola och ev jobb på veckorna med! Kul liv!
Okej jag ska inte klaga det finns ju dom som inte har nått jobb.

Nu ska jag försöka plugga om inte kvällen erbjuder nått annat;)



Kommentarer
Postat av: Malin

sover man elva timmar så sover man för mycke och då blir man trött ! de bara är så !;P

2010-11-20 @ 19:56:47
URL: http://mbraennholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0