Jag har vunnit!

Idag då jag kom hem från skolan så väntade två brev på mig. Det ena var bilderna jag beställde i Söndags. Fudjidirekt ni ha underbara leverans tider!<3
Sedan var det ett kuvert med mitt namn och en luleå kommun stämpel. I brevet var en Idol-biljett! Fattade ingenting, vem skickade den till lilla mig?!
I glädjen och förrvirringen så ringde jag Malin. Så kom hon fram till att vi var med i en tävling på LTU, där man kunde vinna Idol-biljetter. Så jag är alltså en vinnare i denna tävling! Helt, som Malin brukar säga, awsome!
Dock har jag bara sett Luleå auditionen denna säsong. Men känner att jag måste kolla vilka som egentligen är med så man vet vad man ska gilla;)
Fick även veta att Johanna i min klass med vunnit. Så kommer gå med henne tack och lov!

Nå jag måste plugga. Hade tänkt belöna mig själv med en film sen. Men just nu känner jag att jag inte har någon ro till att plugga. Tankarna kommer vandra iväg på annat håll. Och jag vill pyssla med mina nya bilder.
Nej nu får jag skärpa mig och ta mig i kragen och plugga!

Förresten jag och Malin var med i tidningen idag igen. Nsd is the shiet:)




En bild från i Måndags. Då snön kommit.
Och det inte var snöoväder som idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0