Jo visst, med tiden kommer sanningen fram

Idag skrev vi Svenska nationella. Jag skev om kroppspråket och dess betydelse. Nå i alla fall så hade jag en underbar dag med Malin på stan. Vi gick på HM och provade klänningar och blev kär i en kavaj. Malin, du måste köpa den!!!!!
Haha så skulle jag bjuda Mallan på mat så funkade inte kortet! Haha så Malin fick bjuda mig istället. Pinsamt! Haha! Nåja:)

Annars idag har jag bara provat ut kläder ur min garderob. Så sitter just nu en rosa klänning och min kavaj. Kan säga att den klädselnm, lite te och mackor och Ensam mamma söker fick mig på bättre humör!:)
Aja om man kanske ska försöka få en tidig kväll:)
God kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0