Skönt med ledighet:)

Måndag och jag är ledig! Känns otroligt skönt att ha höstlov! Haha tänkte skriva jullov men det hade blivit lite fel tror jag. Men i alla fall så är det ju första November idag! Tiden går minsan fort!
Nå idag har jag cyklat till Ica och köpt ingredienser för mat och bak. Håller på att baka grahamsbröd och kanske lite kola. Ska laga champinjonsoppa till middag<3

Jag blir lite less på att inte ha någon fungerande tvättmaskin. Den vi hade gick ju sönder. Så köpte vi en ny en vecka senare. Vi hinner tvätta tre tvättar med den och nu är den trasig med. Och folket som ska laga den har inte ring än! Så har vart utan tvättmaskin i två veckorn snart1 Okej jag vet vilket i-landsproblem. Ja men det är fortfarande jobbigt.

Nå imorgon ska vi i alla fall till Verran. Blir ett helg gäng och det kommer bli trevligt!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0