When I see your face, it's not a thing I whould change

Jobbade som ett tok igår. Först Ica 11-17 sedan Elit 17.30-00.20 så efter det var jag ju pigg som fan så jag gick till Heroes. Hittade Peter och Therese där! Så blev att vara där till 3 inatt. Blev lite cider och en shot.
Var hemma vid halv 4 så jag somnade direkt!
Så var det bara upp och jobba på Ica igen efter några timmars sömn!

Och nästa helg blir det nästan samma visa. Jobb, julfest med jobbet, sova och sen upp och jobba igen!
Aja så är ju livet ibland:) Nu ska jag försöka ta igen lite blogginlägg jag inte hunnit läsa under veckans gång!


Kommentarer
Postat av: Emmapemma

såg dig inte idag...var in och handlade :(

2010-11-28 @ 22:54:09
URL: http://emmasjonsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0