I told me so

Jag hade en toppen dag igår. Inte enligt dem planerna jag hade planerade men ändå.
Gjorde en massa på projektarbets rapporten och känns så skönt!
Sedan gick jag på stan med Malin och Elina. Vi köpte balbiljett!:)

Efter det följde jag med Mallan Brallan hem:) Hängde med henne hela kvällen och natten. Vi hade fredagsmys med chips, dipp, popcorn, godis och dricka. Så gjorde vi en mice an place lista inför balen och studenten:)
Som Malin skulle sagt, awesome!

Sen blev jag chaffis till tre MAX-älskare. Blev att vi drog till MAX och dem åt där mitt i natten;) Sedan skjutsade jag hem hela bunten inklusive mig själv! Somnade 4.30 så var uppe ca 26 timmar igår:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0