Klart man ska vara bitter!

Jag trodde seriöst att slutet var nära, då jag for till jobbet idag. Snöade så in i helvete mycket att jag bara kunde köra 50 km/h på E4an. Jag gillar verkligen inte vintern!

Jag fattar inte varför alla har sån hysteri över snö och vintern?! Det är ju bara äckel kallt, snöstorm, måste hålla på att krångla med motorvärmare och skit till bilen och man måste skotta!

Dock så vill jag lära mig åka snowboard så jag måste väl acceptera att den där snön finns och vara tacksam för det. Önska mig lycka till på den fronten!

Härligt att detta blivit en klagoblogg på sistone..

Kommentarer
Postat av: Kickan

Snö och snöstorm usch! Man längtar inte efter kylan heller. Önskar vi hade motorvärmare på jobbet i hemtjänsten. Fryser häcken av mig varje morgon. Jag- bitter? ;)

2011-12-16 @ 08:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0