Ny årstid och nya mål

Så föll hösten snabbt förbi och snabbare kom vintern.. Nå tänka sig att alla utom jag klagade på att snön inte kom. Och nu klagar folket på att det snöar och är ruskigt väder! Hur fasen ska ni ha det egentligen?! Snö eller inte take it or leave it!
Jag hade gärna valt att inte ha någon snö. Menmen nu är den ju här så vad gör man?

I alla fall i höstas var ju mina mål att lära mig italienska och börja gilla hocky. Gick inge vidare med något av det. fast kan nog inte påstå att jag försökt särskilt bra heller. Nå får bli en annan gång.

Nu är jag inne på att lära mig åka snowboard. Och som ni alla vet så måste man ju ha snö till det tyvärr..
Men jag har åkt bräda en gång och det var då trevligt då. Men jag har ingen aning om hur lång bräda man ska ha och vad sånt kostar. Så dela gärna med er av er erfarenhet om detta ämne!

Och önska mig ett stort lycka till! ;)

Kommentarer
Postat av: emmapemma

Stort lycka-till :D

2011-12-14 @ 01:38:27
URL: http://emmasjonsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0