Att färga eller inte färga, det är frågan!

Jag har lust att färga mitt hår!
Vad tycker ni?



Förr då jag var liten hade jag röda slingor och så har jag även haft ljusare slingor. Har slängt i en lila aktig färg i sexan. För nått år sen blev det ännu en hemmafärgning i röd. Och svaret på eran fråga är ja det syns, det skimmrar. Och NEJ jag har inte svart hår! Det är mörk mörk brunt. Ni skulle nog se om jag färgade svart.

I alla fall nu har jag lust att fräga nån färg. Många i min klass har håll på att färga så jag har nog fått insperation av dem.
Men grejen är den att jag vill ju ha nått som ser bra ut. Asså nått som ändå är business ut. Och det är ju som nu jag måste färga för att kunna ha nån crazy färg. Sen blir man ju typ för gammal och då ser det bara sjukt ut om man kommer med rött hår typ.

Hjälp mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0