If you leaving me I will be alone

Jag tror att varje person kan göra stor skillnad. Du är med och påverkar, kanske inte alla stora beslut där ute i världen. Men beslut som rör personerna i din omgivning. Ett beslut som kan förändra en hel framtid eller bara nått som förändrar den närliggande framtiden.

Jag kan inte föreställa mig ett liv utan just dig. Jag hade inte varit den personen jag är idag i alla fall. Jag skulle inte levt det liv jag lever idag. Tack för att du finns och jag vill att det ska förbli så. Så välj rätt beslut och fortsätt påverka människorna i din närhet.

Jag älskar dig


Kommentarer
Postat av: En trogen läsare

Åh vem kan detta handla om fino?

2011-03-04 @ 23:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0