Long time no see

Det var ett tag sen sen sist. Jag har väl gjort det vanliga, skola, plugg och sett One tree hill.
Idag har jag även jobbat och lika så imorgon. Böt så jag ska jobba lite mer än 7 timmar imorgon istället för 3.
Sedan blir det bio med Emmy! Längtar!:)

Nå om vi håller oss till idag kanske? Jag tänkte slänga kappan mot vinden och inte se på Melodifestivalen. Jag tycker det är lite uttjatat nu för tiden.
Jag och Linnea ska istället se på Twilight, Eclips. Jag har inte sett den än för att jag fattar typ inte allt som händer. Så jag måste ha någon som förklarar:p Och ja Linnea är den perfekta personen till jobbet!:)
Det är även hon som jag sett Harry Potter filmerna med. Haha dock så har jag inte sett dem två senaste som kommit än. Kanske måste dra med Linnea på den idén med!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0