Blir tokig!

Mina sömnrutiner är helt rubbade! Jag brukar gå och sova vid 22 tiden och sova till ja 6 på morgonen.
Men senaste veckorna har vi ju haft lov och så men har inte vänt på dygnet förrän i slutet på lovet?!
Ja så nu sitter jag här med 5 timmars sömn varje natt om jag har tur. Så jobbig!

Och i kväll så gick jag och la mig 21.30! Yes tänkte jag äntligen en tidig kväll. Men lyckan blev kort för vid 23 tiden så ringde telefonen. Och efter det kunde jag inte somna om! Åh jag som sov så gott, men jag får väl skylla mig själv som inte slår av telefonen eller ljudet på natten.
¨
Suck... Och nu är jag hungrig med.
Dessutom ska jag upp halv 6!! Ska på Ica på första hjälpen utbildning och ska vara där halv 7. Och ja efter det skolan då. Segt kommer typ somna under utbildningen eller typ på bussen till skolan. Så jag åker för långt, hamnar ute på universitetet istället. Haha vilken syn!:)

Nej nu ska jag gå ner och äta och sen försöka sova!
Hoppas ni sover gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0