När det förflutna hinner ikapp

Det var flera år sen nu, men du har fortfarande en stark påverkan på mig. Jag har förlåtit men inte glömt. Trots att jag kommit över dig tusen gånger om så är det fortfarande jobbigt att träffa dig och att prata med dig när jag väl måste. Dock så är jag glad för din skull, att du hittat rätt här i livet. Tänka sig att efter alla dessa år så finns du kvar i mina tankar trots det du gjorde mot mig. Att jag skriver dem här raderna om dig, att jag ger dig utrymme, det är inte rätt på något sätt.
Men det är dem fina minnena av dig jag sparar närmast mitt hjärta. Det är tiden som jag fick spendera med dig som jag, hitills under mitt liv, var som lyckligast. Du gav mig glädje och lärde mig så mycket om livet.
Tack för den underbara tiden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0