Sena nätter

Mjaha kan inte sova och upp till skolan ska man ju sen. Tur att man börjar med sovmorgon i alla fall.:)
Idag har jag inte gjort nå speciellt bara vart hemma och slöat. Så otroligt skönt!
Lagat champinjonsoppa med krutonger till middag, duschat och spaat. Fixat håret och satt upp en tavelhylla. Och bytt lampor i min taklampa, fy nu lyser det minnsan i mitt rum. 5 st 15w lampor, så har jag en sån där Ikea lampa som alla andra har. Den har jag två lampor i och så har jag en sänglampa. Jag märker att jag har svårt att skriva lampor för det blir lapor så måste ändra varje gång ju! I alla fall nu bör jag se att sminka mig på morgonen i alla fall!:D

Kul inlägg jag vet! Om lampor:P Nå ska surfa vidare i cyberspace!
På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0