Tjabba hej!

Denna lördag har jag hunnit vara och jobba nångra timma på teatern, servera lite dryck. Nu håller jag på att baka lite kakor. Chokladkakor får se hur dom blir har aldrig gjort dom förr. Om dom blir bra kan jag skriva receptet här sen:)
Sedan har jag en tanke på att kanske gå ut och skotta lite snö eller ta en promenad. Får se om det förblir en tanke eller inte. Men man säger ju att det det är tanken som räknas!:D

Igår var jag ch brännde pengar. Köpte ett par ljusa jeans leggings och en grå stickad tröja. Det blev även lite hemmakväll-godis och maxmat. Så passade jag på att fynda en gul ögonskugga för 10 kr!:D Just ja ett par strumpbyxor hängde på hem med.

På kvällen blev det att fara ut med Markus till stan. Så träffade vi upp Benne och sen kom Emmy med också. Slutade kvällen med Emmy och Verran! Haha:)
Träffade på polisen också!:)

Nå nu ska jag kolla till min kaksmet!
Ciao:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0