21 Mars 2011

Denna vecka är fylld med praktik och jobb. Där i mellan ska jag försöka se lite missade avsnitt av Top model, Navy CIS och Världens bästa hotell. Och hade vart bra om man hann torka lite med trasan och dammsuga.

Nå i fredags fyllde Veronica 18 år! Min lill sis har blivit stor! Galet!:) Nå så vi gick ut på krogen och så.

Igår var det match Luleå mot Djurgården. Vilken match! Helt galet, jag hade räknat bort Luleå. Men dom visade sig starka i förlängningen och matchen slutade 4-3!
Första semifinalmatchen mot Skelläfteå imorgon då! Nice:) Och på torsdag blir det hemma match så då ska jag vara och jobba uppe i Bistron!:)

Nå nu ska jag sova så jag blir av med min förkylning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0