Om Lördagen den 12 mars då!

Igår fyllde Emmy 20 år! Ännu en gång grattis i efterskott:)

Jag var och jobbade på Coop Arena undet hockey matchen, Luleå-Djurgården. Det var min första match live överhuvudtaget. Det var full med folk på läktaren och branlarmet gick.
Det var otroligt kul att vara i bistron och servera. Så annorlunda jämfört med allt annat, so classy!:)
I alla fall en mycket trevlig kväll, blev några timmar mer än vad jag trodde men lätt värt det ändå.

Sedan for jag till Emmy åt lite tårta. Efter många om och men hamnade vi i Alvik med en massa is och cider. det blev nattfika och massa skratt. Bäde Emmy och Verran sov över och vissa hade inte problem med att sova;)

Nå kanske ska nämna att Emmy trots allt fyllde 20 år men att vi kör krogen nästa helg då Verran fyller 18 år!
Och att Luleå vann matchen mot Djurgården.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0