Nu tar jag helg!

Är ledig första helgen på jag vet inte hur länge som helst! Känns lite konstigt må jag säga. Underbart!:)

Idag har vi pratat betyg på NK:n och chillat. Jag och Johanna gick på stan efter skolan. Och jag insåg att 700 kr för ett par Converse är för dyrt! Som om jag inte redan visste det men i alla fall.
Sedan gick jag runt och kollade på lite underkläder:)

Efter det for jag till Emmy! Hängde där och åt lite mat. Hahah blev en powernap med!:)
Sedan drog vi in tills stan och hängde med lite folk och så:)

Emmy skjutsade hem mig vid elva tiden. Så blev lite sörbybräck med ost, yoghurt med flingor och linfron och till dessert digistivekex och mjukost.

Skönt med helg! Imorgon är det p-fest!:)
TAGGA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0